Wijndistributeur Hasselt Millésime

Hasselt Millésime is al meer dan 125 jaar een gedreven leverancier van kwaliteitswijnen en cava in de Benelux. Het team streeft naar een langetermijnrelatie met zijn klanten uit het b2b-segment en is voortdurend op zoek naar interessante ontdekkingen in de wijnwereld. Wij ondersteunen hen met reclamecampagnes en productfotografie in hun marketingactiviteiten én ontwerpen hun wijnetiketten.

„Guillaume“ campagne

Het merk Guillaume is een wijnassortiment dat bestaat uit meerdere druivensoorten uit de Languedoc-streek. Het bestaat uit drie basislijnen: Guillaume, Ultra de Guillaume en La Gloire de Guillaume met elk drie tot vier verschillende druivensoorten. De uitdaging was om een reclamecampagne te ontwikkelen die het verschil tussen de drie merklijnen onder één sterk hoofdconcept uitbeeldde.

Om dit nieuwe eigen merk van Hasselt Millésime te promoten, ontwikkelden wij een reclamecampagne die het bijzondere en unieke karakter van dit product in de kijker zet. Vanuit de conceptfase groeide de reclamecampagne ‘Guillaume c‘est moi’. Zo hadden we een aangepaste marketingstrategie met maar één topvisual voor het hele gamma: een beeld van een man in een wijngaard. Dit beeld vormde de sleutel van de campagne en droeg een boodschap van moderniteit en zelfbewustzijn uit, nog altijd verbonden met de traditie en filosofie van de wijncultuur.

MVSA CAVA by Hasselt Millesime








Luxeverpakkingen voor MVSA cava

MVSA cava is een van de succesvolste merken uit het gamma van Hasselt Millésime. Wij creëerden concepten voor een luxecadeauverpakking die het karakteristieke van dit merk weerspiegelt. Het resultaat was een hoogwaardig verpakkingsconcept met preging en zilveren foliedruk dat optisch en haptisch een belevenis is en zo een echte meerwaarde betekent voor het product.

Productfotografie

Hasselt Millésime actualiseert en vergroot regelmatig zijn productassortiment. Kwaliteit in service, productaanbod en presentatie vormt daarbij de basis.
Wij zorgen voor hoogwaardige productopnames en aantrekkelijke sfeerfoto’s voor hun portfolio en marketingtools, zoals affiches, folders en reclameborden.


Promotour Cap Gris-zomerwijn

Onze product- en campagnefoto’s ondersteunden de promotour in verschillende Belgische steden om de heerlijk zomerse roséwijn Cap Gris te lanceren







Ontwerp van exclusieve wijnetiketten

Een exclusief etiket siert niet alleen een wijnfles, maar geeft de fles vooral een identiteit en een unieke uitstraling.
Wij maakten voor verschillende wijnetiketten het ontwerp, zoals voor „Amante“, een assortiment van drie verschillende druivensoorten. Dat ontwerp was een combinatie van een glanzend ornament en mat structuurpapier. Zo weerspiegelden we het elegante en terughoudende karakter.

Wilt u ontdekken wat SMART DESIGN voor uw merk kan betekenen?
Neem dan zeker contact op voor een kennismaking.

Concepten voor het „Guillaume“ gamma

Dit uitgebreid wijnassortiment hoort bij de topwijnen van Hasselt Millesime. Het merk bestaat uit 3 basis lijnen: Guillaume, Ultra de Guillaume en La Gloire de Guillaume met elk 3 tot 4 verschillende druivensoorten. De uitdaging was het ontwikkelen van een reclamecampagne die het verschil van de 3 merkenlijnen onder één sterk hoofdconcept uitbeeld. Een deel van onze Ideeën ziet je hier.

Vanuit deze conceptfase groeide de reclamecampagne „Guillaume – c‘est moi“ (zie bovenaan). Dit omwille van een aangepaste marketingstrategie die maar één top keyvisual voor het Guillaume gamma voorgaf.


Zestien-Bundersstraat 70
B – 3500 Hasselt


phone: +32 (0) 11- 255 100
mobile: +32 (0) 487 488 501